Leveringsmethoden:

Werkdagen: van maandag tot vrijdag (behalve feestdagen) - geen verzending op zaterdag en zondag.

Thuis via UPS Standard

De artikels worden thuis geleverd in België, gemiddeld binnen de 48 uur. Het bedrag van de leveringskosten verschilt naargelang van het gewicht en de afmetingen van het pakje. De ideale keuze voor een snelle en betrouwbare dienstverlening voor uw dringende verzendingen.

  • Tot drie leveringspogingen
  • Volledig zicht op uw zendingen (optioneel)
  • Levering tegen handtekening

GEWICHT: Max. 20 tot 70 kg.
PRIJS: 19,99 € tot 29,99 € naargelang van het gewicht.
VOLUME: Max. 150 cm voor het totaal van de afmetingen (L+B+H).
LEVERINGSTERMIJN: binnen de 48 uur.

Uitzondering: sommige artikels worden gratis geleverd rechtstreeks van bij de leverancier. De leverancier neemt contact op met u om een afspraak te maken voor de levering (bijvoorbeeld: houten speeltuigen en huisjes van het merk Soulet).

In een Access Point door UPS Access Point

De levering van de bestelde artikels (behalve grote volumes) in een Access Point wordt in België verzorgd door UPS Access Point.
Superettes, dagbladhandels, stomerijen, bloemenzaken, …: de Access Points zijn buurtwinkels. Het netwerk van UPS is uniek en zeer dicht: u vindt altijd een Access Point in uw buurt.
U wordt via e-mail of sms op de hoogte gebracht door de diensten van UPS als u uw pakje kunt ophalen in uw Access Point.

GEWICHT: Max. 0,1 tot 20 kg.
PRIJS: 2,99 € tot 3,99 € naargelang van het gewicht.
VOLUME: Max. 150 cm voor het totaal van de afmetingen (L+B+H).
LEVERINGSTERMIJN: 3 tot 5 werkdagen.

Bpost

Moet u pakjes tot 30 kg verzenden? Vertrouw ze toe aan Bpost! Verzendingen in België tot max. 30 kg

GEWICHT: Max. 0,1 tot 30 kg.
PRIJS: 3,99 € tot 5,99 € naargelang van het gewicht.
VOLUME: Max. 150 cm voor het totaal van de afmetingen (L+B+H).
LEVERINGSTERMIJN: binnen de 48 uur.

Goed om te weten:

Levering op een ander adres
Het is mogelijk om een bestelling te laten leveren op een ander adres in België dan het factureringadres.

Controle van het pakje bij levering
De klant is ertoe gehouden in aanwezigheid van de bezorger de staat van het pakje en eventueel van de inhoud te controleren. In geval van twijfel over de staat van de bestelling heeft de klant het recht om de goederen te weigeren door de weigering onmiddellijk te melden aan de bezorger, die dan een vaststelling van anomalie moet opstellen. De klant moet vervolgens binnen de 48 uur de klantendienst op de hoogte brengen via e-mail op het adres serviceclient@maxitoys.com.

Leveringszone
Kan ik een artikel bestellen op www.maxitoys.be en dit laten leveren op een adres buiten België?
Neen, momenteel kan een Belgische klant enkel bestellingen plaatsen op www.maxitoys.be en kan ook enkel geleverd worden op een Belgisch adres.
Op dezelfde manier kan een Franse klant enkel bestellingen plaatsen op www.maxitoys.fr en zijn bestellingen enkel in Frankrijk laten leveren.

Hulp bij leveringen
Voor andere vragen over leveringen kunt u terecht op onze helppagina.