Toegevoegd aan je winkelmandje

Klachtenbehandeling

Elk verzoek om uitleg of tips of klachten betreffende maxitoys.be en uw online bestellingen moet u richten aan maxitoys.be

via de klantendienst van maxitoys.be :

bereikbaar van maandag tem donderdag van 9u00 tot 12u30 en van 13u00 tot 17u00 en op vrijdag van 9u00 tot 12u30 en van 13u00 tot 16u30
rechtstreeks per e-mail naar klantendienst@maxitoys.com


of naar het onderstaande postadres:


Maxi Toys
Tav klantendienst webshop
Rue Athéna 5
7110 Houdeng-Goegnies

 

Als u een actie artikel (geschrapte prijs) selecteert in uw winkelmandje of op uw verlanglijstje plaatst en dat artikel nog niet meteen aan de kassa afrekent, kan het gebeuren dat de prijs van het artikel veranderd is als u op een later tijdstip naar uw mandje of verlanglijst terug gaat.

Wat is daarvan de reden?


Vaak zijn deze artikelen aanbiedingsproducten en geldt de aanbieding dus voor een welbepaalde periode. Als u een artikel tijdelijk parkeert in uw mandje kan het gebeuren dat u op een later tijdstip een andere prijs betaalt doordat b.v. de actieperiode van het artikel voorbij is.
Maxi Toys hanteert voor de vaststelling van de prijs van een artikel altijd de actuele artikelprijzen. U kunt dus geen beroep doen op prijzen van een eventuele selectie van artikelen in uw bestellijst of wenslijst uit het verleden.