Informatie i.v.m. het coronavirus

Goed nieuws: je kunt opnieuw bestellen!

Hallo!

Na de beslissing genomen te hebben om ons magazijn en dus onze e-shop te sluiten om de veiligheid van onze logistieke medewerkers te garanderen, hebben we aan een plan gewerkt om de e-shop opnieuw te openen. In dit plan staat de gezondheid van deze mensen centraal. Daarom hebben we ons uiterste best gedaan om hen te voorzien van maskers, vizieren en hydro-alcoholische gel en hebben we een strikte organisatie opgezet om contact zoveel mogelijk te vermijden (gespreide pauzes,...). Binnen het team is ook een medewerker aangeduid die als taak heeft toezicht te houden op de naleving van alle veiligheidsinstructies en de voorschriften met betrekking tot social distancing.
Daardoor zijn we nu in staat om onze e-shop opnieuw te openen. Het team zal klein worden gehouden zodat social distancing kan wordt nageleefd. Het gevolg hiervan is dat we het aantal geaccepteerde bestellingen per dag moeten beperken om correcte en aanvaardbare levertijden te kunnen behouden.

De website zal elke dag worden geactiveerd maar we houden het aantal bestellingen nauwlettend in het oog. Wanneer we merken dat het aantal voor te bereiden bestellingen te veel invloed gaat hebben op de levertermijnen, worden er de rest van de dag geen bestellingen meer aanvaard.

Nogmaals bedankt voor jullie steun en zorg goed voor jezelf en je naasten (#blijfinuwkot).

Het Maxi Toys team

Veelgestelde vragen

Zijn alle Maxi Toys winkels gesloten? Tot wanneer?

- Al onze Belgische Maxi Toys winkels zijn gesloten vanaf dinsdag 17 maart 18 uur. De winkels blijven gesloten tot nader bericht.
- Al onze Franse Maxi Toys winkels zijn gesloten vanaf 14 maart middernacht. De winkels blijven tot nader bericht gesloten.
In Zwitserland zijn al onze winkels gesloten.
- Tot slot: ook in Luxemburg zijn alle Maxi Toys winkels gesloten.

Kan ik nog steeds bestellen op jullie website?

Ja, onze website is opnieuw geopend

Ik heb een bestelling geplaatst met thuisbezorging. Zijn er gevolgen te verwachten?

De lopende bestellingen zijn uitsluitend thuisleveringen en worden zeker nog geleverd. Op dit moment geldt een termijn van een week voor de voorbereiding van je bestelling vanwege het groot aantal geregistreerde bestellingen. Maar maak je geen zorgen: alle bestellingen zullen zeer binnenkort worden verzonden. Na verzending wordt je bestelling binnen 2 tot 5 dagen thuisbezorgd, afhankelijk van de transportbedrijven (ze hebben het extra druk en verliezen soms tijd bij grensovergangen,…).

Ik wil een artikel retourneren. Welke stappen moet ik volgen?

Wij verzoeken je om je aankoopbewijs te bewaren en het artikel te retourneren zodra onze winkels weer opengaan. Wij hebben uiteraard begrip voor het feit dat de retour plaatsvindt buiten de normaal van toepassing zijnde retourtermijnen.