Informatie i.v.m. het coronavirus

Belangrijke boodschap!

Hallo!

De laatste dagen hebben velen van jullie op onze website besteld. En we willen jullie daarvoor bedanken.
Maar helaas, om voor de hand liggende gezondheidsredenen hebben we besloten ons logistieke team en onze transportmedewerkers te beschermen.
(Antonio, Saïda, Sandra, Michaël, Edouard, Fabian, en alle anderen..., jullie doen het geweldig! Bedankt!)
Dus kunnen we vanaf nu - jammer genoeg - geen nieuwe bestellingen meer aanvaarden. We hopen zo snel mogelijk weer terug te komen! Alle reeds bevestigde bestellingen worden uiteraard zo snel mogelijk klaargemaakt en geleverd.
In afwachting van betere dagen blijft Maxi Toys aan jullie zijde en ons team zal jullie regelmatig spelletjes, ideeën voor activiteiten en tal van andere verrassingen aanbieden om jullie kinderen bezig te houden!
Volg ons daarom op Facebook! En als je vragen hebt, dan kun je hier terecht!

Nogmaals bedankt voor jullie steun en zorg goed voor jezelf en je naasten (#blijfinuwkot).

Het Maxi Toys team

Veelgestelde vragen

Zijn alle Maxi Toys winkels gesloten? Tot wanneer?

- Al onze Belgische Maxi Toys winkels zijn gesloten vanaf dinsdag 17 maart 18 uur. De winkels blijven gesloten tot nader bericht.
- Al onze Franse Maxi Toys winkels zijn gesloten vanaf 14 maart middernacht. De winkels blijven tot nader bericht gesloten.
In Zwitserland zijn al onze winkels gesloten.
- Tot slot: ook in Luxemburg zijn alle Maxi Toys winkels gesloten.

Kan ik nog steeds bestellen op jullie website?

Nee, vanaf dinsdag 24/03 schorten we het aannemen van nieuwe bestellingen op om ieders veiligheid te garanderen, onze logistieke teams thuis te houden en voorrang te geven aan het vervoer van essentiële goederen. We komen binnenkort bij jullie terug.

Ik heb een bestelling geplaatst met thuisbezorging. Zijn er gevolgen te verwachten?

De lopende bestellingen zijn uitsluitend thuisleveringen en worden zeker nog geleverd. Op dit moment geldt een termijn van een week voor de voorbereiding van je bestelling vanwege het groot aantal geregistreerde bestellingen. Maar maak je geen zorgen: alle bestellingen zullen zeer binnenkort worden verzonden. Na verzending wordt je bestelling binnen 2 tot 5 dagen thuisbezorgd, afhankelijk van de transportbedrijven (ze hebben het extra druk en verliezen soms tijd bij grensovergangen,…).

Ik wil een artikel retourneren. Welke stappen moet ik volgen?

Wij verzoeken je om je aankoopbewijs te bewaren en het artikel te retourneren zodra onze winkels weer opengaan. Wij hebben uiteraard begrip voor het feit dat de retour plaatsvindt buiten de normaal van toepassing zijnde retourtermijnen.